Gå til innhold

hjertelyd på 11+1 dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!!

håper noen kan hjelpe :)

skal til jordmora på kontroll i dag, og er 11+ 1 i dag.. tror dere det kan være MULIG å høre hjertelyden til den lille i dag???

er litt spent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er 12 uker. var på ul på tirsdag og kunne høre hjertelyd å se en spinnvill liten raring, men kunne allikevel ikke høre hjertelyden hos legen i går med det apparatet han brukte.

hadde jeg ikke fått bekrftet liv på ul hadde jeg nok blitt bekymret i går, men han sa også det kunne være tidlig...

ville bare si at du ikke får bekymre deg dersom dere ikke hører den:)

har du vært på ul?

Skrevet

hei! og takk for svar!! :)

jeg var på ul når jeg var 7 uker på vei.. ble gravid etter ivf, så da er det vanlig med en ul da :) hva er grunnen til at du har vert på ul da?

har litt lyst å høre med jordmora om hun kan sjekke.. men det er jo sant som du sier da at jeg ikke må bekymre meg for mye om vi ikke hører noe..

Skrevet

jeg har hatt brunlig utflod jevnlig, så har vært helt nervevrak siden jeg fant ut at jeg var gravid.

var på innvendig ul i uke 7 og så hjertet slo, men da var det bare en liten klump.

for to uker siden mistet jeg nesten alle symptomer og var redd noe var galt. overbevist om at det ikke var liv....

bestile derfor en privat 3d ul, og det angrer jeg ikke på:)

i det skjermen slo seg på hoppet det lille nurket på 5 cm rundt med armer og ben i alle retninger:) har lagt ut bilde:)

var så deilig å få det bekreftet.

nå klarer jeg å slappe av mye mer, og skal nyte tiden som kommer.

lykke til idag da:)

Skrevet

hehe, ja det kan jeg tenke meg var fantastisk deilig å få se!! :) hvertfall når du har vært så bekymra! det ble mange ul på meg med første mann, men denne gangen har alt heldigvis gått ganske så problemfritt!! :) deilig :)

du må ha lykke til videre du og! :)

Skrevet

Det var jo et kjempefint bilde! Så tydelig man ser det!!! :-) Er den 3D ul innvendig og? Hvilken uke er det bildet fra? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...