Gå til innhold

kan man miste EL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i min 29 dager lange cyklus, skulle jeg hatt EL i går, når man tar hensyn til at det er 14 dager før mensen at EL kommer....men den kom ikke...og ikke i dag heller? jeg har brukt opp alle 7 EL testene i pakka til claer blue...så nå må jeg gå kjøpe mer så jeg har til i morgen også...kan det skje at kvinner ikke får EL? noen som har opplevd det samme? dette er frøste gangen jeg tester for el, og blir bekymret over at noe skulle være galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt at man innimellom hopper over en EL. Men om det er veldig ofte burde man få det sjekket hos lege.

Jeg har brukt EL-tester fra billigeteste.dk og har ALDRI fått positiv test. Hos noen kan en positiv test slå ut i et veldig kort tidsrom, så om man tester om morgenen, kan det være at man aldri får positiv. Kanskje man burde teste på kvelden i tillegg.

Jeg driver og temper og vet på den måten at jeg har EL. Kan se på stigningen at jeg har EL, men likevel slår det negativt ut på EL-testene.

Skrevet

er det en spisiell måte du temper på, åssen måler bruker du? kanskje jeg skal begynne å gjøre begge deler jeg også..har hørt at de billigtestene ikke er til å stole på!

Skrevet

Det sies at man burde bruke et termometer med to desimaler, men jeg bruker et med bare en desimal. Det fungerer greit for meg. Før EL ligger tempen på ca. 36,1 og etter EL ligger den på ca. 36,6.

Jeg måler under tunga til samme tid hver dag (med en gang jeg har stått opp kl. 06.30).

Og så fører jeg det opp på skjemaer. Både et FAM-skjema som jeg printet ut fra www.pernille.info tror jeg, og fører det rett inn i www.fertilityfriend.com. Den siste nettsiden her synes jeg er veldig bra. Den finner også ut hvilken dag EL mest sannsynlig er på. Så om du ikke har profil her, råder jeg deg til å melde deg inn NÅ! :-)

Lykke til! Og bare spør om det er noe du lurer på! :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...