Gå til innhold

ja ja, så falt jeg da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var uheldig å datt i går. grusom opplevelse egentlig. Men var inne til kontroll på sykehuset, ultralyd og noe hjerte, sparketest. veldig deilig å bli sjekket grundig. av en merkelig grunn snudde jeg med i fallet så jeg datt på siden. var vel en måte å beskytte barnet, men til gjengjeld slo jeg hode, så en fin kul og lett hjernrystelse. men mye heller det enn å falle på magen.

så gå forsiktig jenter, dette var ingen morsom opplevelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å huff da! Stakkars! Kjøp deg brodder! Det gjorde jeg etter at jeg nesten gikk ned i spagaten på glattisen for noen uker siden. Det var VONDT det også!

Skrevet

Huff.SÅ fint at det gikk bra med bebisen da, værre med deg.Håper det går bra:)Det er mitt værste mareritt.Er så sinnsykt glatt ute for tida.Det sies det at gravide faller aldri på magen.Fikk høre det forrige dagen her:):)

Skrevet

Å huff, ja det må ha vært en grusom opplevelse. Håper hjernerystelsen forsvinner fort nå da.

Jeg har brodder på når det er glatt. Jeg synes det er flaut, men heller det enn å dette på glattisen. Man føler nesten det høres lang vei når man kommer over isen og broddene borer seg ned i den så det ljoooomer. Og folk snur seg og forventer å se en gammel krokete dame med stokk, men neida, en rettrygget dame er det de ser ;) hehe.

Anbefaler brodder til alle gravide! SKulle nesten vært levert ut gratis ;)

Skrevet

tusen takk jenter. men det går ann å falle uten at det er is også.(nesten litt flaut,men) skolissa gikk opp og jeg snublet antagelig i den, for det var ikke is der. hmmm

Skrevet

Uff da.... Ikke bra...Man blir litt snnublefot når man er gravid...Hverfall jeg..Tror ikke det avr en dag på jobbe hvor jeg ikke snubla i gulvet...Flaut, men sånn var det nå...

Du får kjøpe sko med borrelås...=oD...det har jeg...bare hopper oppi skoene...=o)

Men godt at alt var bra med baby og at du ikke fikk så store " skader"...

Så nå får du bare ta det med ro...=o)

Skrevet

uff, ikke gøy det der. Selv falt jeg ned utetrappa for 3 uker siden.Vred med i fallet, slik at jeg ikke skulle ramle på magen, resulterte i at jeg brakk benet og ble hentet med ambulanse..Så sitter her med gips og krykker og stoor mage, ikke lett. Men heldigvis var ALT bra med lille jenta mi. Men jeg vet hvordan det føles, man blir så redd så redd for lille nurket sitt.

God bedring med hodet ditt!!!og vær forsiktig jenter!!!!!

Skrevet

Jeg hadde meg et nesten fall i helgen. Sklei på en treplatting og gikk nesten i spagaten. Det er en deilig følelse når man har bekken plager fra før og nesten ikke kan gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...