Gå til innhold

kei27!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det idag du har ikm?

hvordan går det?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg så teit må bare skrve her hva jeg har gjort idag!

Altså da jeg våkna måtte jeg skikkelig tisse å det skjer jo aldri ellers, selvfølgelig bare nå som jeg tror jeg kan være gravid! :-o)

Siden jeg har bestilt billigstrimler å de ble sendt tirsdag regner jeg med at de kommer idag så jeg tenkte jeg skulle holde meg til de kommer så jeg fikk morgen urin! Men da blir det jo å tisse morgenurin klokka halv 2 for posten kommer jo alltid etter 1 her, å jeg trodde jeg skulle dø så jeg måte tisse, tok en u prøve som jeg skal dyppe testen i etterpå om jeg får de idag! hehe, ikke lite desperat da! Men jeg tenker at om jeg KAN få svar idag (pos) så VIL jeg vite det! hehe..

Jaja så da får vi s e,håper egentlig testene kommer imårgen for jeg klarer ikke lavær å teste idag om de kommer nå! å de billigstrimlene har jo så dårlig rykte på seg så kjenner jeg meg selv rett så stoler jeg ikke på dem uansett..hehe..får bare se! Håper tr IKKE kommer idag da for deg eller imårgen om det var da du hadde ikm?

Ser dte er noen som kommer tilbake her som var gravide,utrolig kjedelig med kjemiske graviditeter altså!:-(

tvi tvi til oss to!:)

Skrevet

Synes ikke det var teit i det hele tatt! Smart, var det! Intent nytt under solen her, forøvrig.

Skrevet

hehe.kanskje ikke men føler meg TEIT med stooooooooooooor T!!!!hehe.......

ikke noe nytt hos deg heller nei, er veldig spent nå! dagen snegler seg så saaaaaaakte nå syns jeg,hehe:)

Skrevet

jaja!! der var postbilen UTEN billigstrimlene mine!å jeg som har venta på på den jævla bilen i hele dag! jeg må slutte nå! hehe..

de kommer vel nårjeg av en eller annen grunn ikke trenger dem lengre! huff... netsne så jeg løper å kjøper en cb nå! men jeg skalholde meg..hehe..

Skrevet

Hehe:) Må le litt av deg almoust famous! Er akkurat likedan selv:) Sist så tok jeg vare på morgenurinen mens jeg kjørte og kjøpte test. snakk om å være desperat, hihi:) Går og venter på pakke fra billigtester selv jeg. har bestilt meg fertilitetsmonitor + grav.tester som kommer en av disse dagene. håper selvfølgelig at jeg ikke får bruk for monitoren da, men:)

Skrevet

hehe du gjorde det samme ja:-) utrolig hva man gjør altså! Om man overveier å heller vente til dagen etterpå med å teste åså kjøpe testen først så føles det som laaange mnd før morgendagn kommer, så neida da tar vi vare på morgenurinen! hehe...

tror samboer hadde sett ikke bare litt men VELDIG rart på meg om han fant den blå koppen med "eplejuice" i på badehylla! Huff..hehe

Er greit med billigetester:-) hvordan bruker man monitoren?

Skrevet

Hei søte deg :) Du er like iverrig som meg du,så ikke noe å føle seg teit for!!Mens murringene har gitt seg idag,og ikke fått mens!!men har ikm imorgen :)

Har holdt meg veldig travel idag.Rydda jenterom i 5 timer(PHU) besøkt svigermor og gått tur :) Ang testing tror jeg jeg skal PRØVE og vente til søndag! Klem

Skrevet

Hehe:) Måtte skjule glasset sist jeg, så samboeren ikke skulle se det.. Vi er rare ja:) Desperate for babies! Monitoren funker nesten likedan som en eltest, bare det at den gir deg de 5 mest fruktbare dagene, derav en kommer ut som veldig bruktbar. Man tester 1 gang om dagen (med morgenurin tror jeg) sånn blir det lettere å vite når man skal hoppe i høyet for å øke sjansene:) Men håper selvfølgelig at jeg ikke trenger den da!

Skrevet

kei27, da blir jeg imponert om du greier å vente så lenge, hehe:) jeg har smug testa i 2 dager allerede, selv om jeg ikke har ikm før tidligst på søndag (dumme nek,hihi)

Skrevet

haha! som vanlig la postbudet MITT brev i naboen kasse,samboer kom inn med det etter jobb å bare hva er det???

hehe,sa ikke til han at j bestilte d,tenkte ikke si noe om d ikke var noe! hehe.. testa men vet ikke helt hva j skal si, syns j så en strek men den er isåfall innnnnmaaari svak åsså kan jeg ha blingsa så j sier foreløbig negativ test!:)har jo ikm søndag!har 4tester igjen å jeg SKAL holde meg, testa jo med ettermiddags urin,utvanna pepsi max tiss!-hallo ikke akkurat hcg-vennlig! blæh, hadde jo helt ut morgenurinen j tok vare å idag så ikke samboer tror jeg har en eller annen dårlig fetish å oppbevarer urin i badeskapet LOL**

åssen går d med deg kei27?noen tegn til tr?? stent på imårgen jeg hva som skjer for deg! elelr IKKE skjer får vi si! tvi tvi:-) klem

Skrevet

Oioioi! Så Speeeenneeeendeeee:) Må få høre hva resultatet blir med ikke utvanna pepsi max tiss imorgen da,hehe:)

Skrevet

hehe:)

holdte på å besvime istad akkurat som forrige gang jeg var pregnant! å nå er jeg spy klar,skikkelig ekkelt!! ska spise ostiser til kvelds å håper d blir bedre:) tror jeg venter til ikm med å teste!men gir såklabert lyd fra meg når j har gjort det:) hehe.. klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...