Gå til innhold

Jentemage VS guttemage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig? Hva skal dere ha og hvordan ser magen ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har guttemage og venter jente!! ;)

Jentemage: Da legger man gjerne på seg rundt hele magen (gjerne rundt til ryggen) veldig rund mage! :)

Guttemage: Man har en veldig spiss mage! :) Vises gjerne ikke hverken foran eller bak at man er gravid, men man har en skikkelig utovermage når man ser fra siden! :)

Skrevet

He he.. Har midt i mellom og vet ikke om jeg får en liten jente eller gutt

Skrevet

Vet ikke helt om det stemmer men...

Guttemage er spiss og man skal liksom ikke legge på seg så mye annet enn på magen. Skal ikke synes bakfra. (Jeg venter gutt og har spiss mage, men er ganske så sikker på at jeg også ser litt gravid ut bakfra ;) )

Jentemage er mer bred og det sies at man også ser det bakfra, at man får litt ekstra "love handles" ;)

Har ei jente fra før og er ganske så sikker på at magen min ikke er så veldig ulik forrige svangerskap.

Skrevet

Hvor magen sitter og hvordan den ser ut, handler vel mer om kroppsfasong enn om hvilket kjønn barnet inni der har, tror du ikke? Det tror i alle fall jeg :-)

Skrevet

Har nok mye mer med kroppsfasong og hvordan man bærer ja...

Skrevet

Jeg har skikkelig guttemage =O) Og i følge jordmor på ultralyd er det gutt jeg bærer på.

Skikkelig spiss mage rett ut liksom.. Ikke noe på sidene. Det med å ikke legge på seg vet jeg nå ikke om stemmer, bærer på 16 ekstra kg så langt. Har en del vann i kroppen men..

Og noen mener at bærer du lavt, så er det gutt. Stemmer på meg det òg =O

Skrevet

Jeg venter gutt for andre gang, og begge gangene stemmer det veldig med "gutte-mage"-fasongen.

Skrevet

Jeg fikk gutt første gang og venter jente denne gangen (iallefall i følge UL), og er helt omvendt. Rund mage og la på meg mange kilo forrige gang, og spiss mage og ikke så mange kilo denne gangen. Så denne teorien stemmer ikke alltid ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...