Gå til innhold

hvordan ta livet helt med ro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blodtrykket har steget,, hodepine, kvalme, og brenning øverst i magen, 4+ i urin.... Må ligge i ro.. ikke kaffe, ikke sukker ikke salt osv..... Hvodan skal jeg holde meg i ro.... okei, jeg har samboer som hjelper LITT til,, men barn nr 1 skal bringes og hentes fra skolen,,,, middag må lages, da mannen ikke kommer hjem før sent,, hvem handler? klarer ikke ta det heeeelt med ro.... For dere som virkelig mååååååååååååå ta det med ro... og klarer dette,, tar jeg av meg hatten.... Ekke lett dette her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg godt. Lettere for førstegangs enn de som har barn fra før. Håper du ikke har så lenge igjen før termin da.

Du bør få mer hjelp synes jeg. Samboern din, er det noe grunn til at han f.eks ikke kan levere barnet på skolen? Eller om dere bor i nærheten av klassekamerater som kan ta med seg barnet ditt til/fra skolen? Tror man kan få mye hjelp bare man tør spørre.

Samboern din kan jo lage middag dagen i forveien av og til? Bare det hjelper jo litt?? Jeg håper han har forståelse for at du må ligge og ta det med ro hvertfall.

Sender deg noen trøstetanker.

Håper noe av dette kan lette hverdagen din :o/

Skrevet

Huff da, kjipe greier! Ikke lett å få til når man har barn fra før... Hvor lenge har du igjen da? Mener ikke å være frekk, men det er nå samboeren din må begynne å hjelpe MYE til... Det er din og barnet sin helse det er snakk om. Så da må enten han legge om litt på livet sitt sammen med deg, eller du må be andre om hjelp. Det går jo også an! Håper det går seg til, og lykke til!

Skrevet

takk for trøsten.... jeg har "bare" 35 dager igjen... håper at blodtrykket er okei igjen til uka.. orker ikke dette livet.. mannen kjørte idag. han ordnet det med jobben, han hjelper til mer nå enn tidligere og er faktisk mer forståelsesfull nå enn når vi ventet nr 1..

takk for at det er vinterferie til uka... hun jeg har er en engel hjemme. hjelper til og maser lite... takk for tipsene.... j

Skrevet

Jeg har også høyt bt og fått beskjed om å holde meg i ro- helt i ro. Sambo har ikke vært av typen som har gjort alt for mye hjemme før, men nå hjelper han veldig til. Han støvsuger, og det når jeg ber han om det. Støvtørring og sann har jeg klart til nå, fordi det er ikke så stressende- og vasker badet og kjøkkenet i etapper og hviler innimellom.

Han sier det er fordi han ikke vil det skal gå galt med meg eller barnet vårt jeg bærer.

Eneste jeg gjør er å sove lenge, slappe av, se tv, lese bladet, sette bilder i album, snakke i tlf, bimme og ant som er stillesittende aktiviteter.

Maten får han handle og lage når han kommer hjem fra jobb...

Ikke enkelt, men jeg har lissom ikke noe valg. Nå er det første for oss da, så ingen søsken å passe på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...