Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har vært på en helt annen planet i dag jeg... Fylte feil drivstoff på bilen min.. Fikk selvfølgelig stopp i kuling midt i ødemarka. Rekvirerte bil og sendte på verksted, og de spurte flere ganger om jeg hadde fylt feil. "Neeeei, er du gaaaal?!" svarte jeg.. Men da jeg tittet på kvitteringa måtte jeg ringe opp og tilstå; joda, jeg har fylt feil.... Så da flyr tusenlappene, iallefall 3000,- for å tømme tanken... Juhuuu, jeg føler meg bra i dag...
Nit@™ Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Æsj, det er noe dritt ja. Vi har to dieselbiler og en bensinbil. Jeg må tenke meg grundig om før jeg fyller... Tenke tenke.. hva går nå denne bilen på ? ;o) Fort gjort, du er sikkert ikke første som gjør det, og sikkert ikke siste heller. Men sure penger da...
Dotten Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Huff. Kjedelig og surt ja. Kom meg til barnehagen jeg, da bilen begynte å hoste. Klarte å "dra" den hjem på 2. giret i rushen, parkert den og tok så bussen. Kom en time for sent på jobb. Jippi! Lykke til med bilen din
elinmamma Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Næmmen tidsklemmen min da... Stått opp med feil bein i dag? Også i det været da! Tror du bare får komme deg hjem til sofaen og pleddet jeg. Men jeg skal love deg at du ikke gjør dette en gang til... Vi snakkes sikkert i løpet av dagen/kvelden! Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! PS! Og god valentinesdag til en av mine beste venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå