dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Det blir gøy! Og før det skal jeg late som om jeg ikke har vondt i bekkenet i det hele tatt, og ut på tur i byen skal jeg med vogn og alt. om jeg kommer meg hjem igjen er noe annet, men det driter jeg i akkurat nå. Jeg skal på kafe, og på ull-shopping til dritgreijenta mi :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Kos deg da! Håper du har funnet en bra frisør denne gangen. :-) Og at du finner mye fint som du kan shoppe. Husk å gå på kafe så mange ganger som bekkenet trenger for vi vil jo ha deg hjem igjen, fin på håret og klar til flere koselige innlegg her!!!!!
Trollmora Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Kos deg masse med frisørbesøk og kaffedrikking og ullshopping! Bare rusle rundt og ta det med ro, ja det har du fortjent! Hjem kommer du nok uansett, det er vel heller transporten som er litt usikker?
dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 Du har rett.... det er transporten det står på, og hvor lang tid det faktsik vil ta å frakte meg hjem igjen he he..... men jeg kommer meg nok hjem ja, du har rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå