Gå til innhold

Hmmm... ang nesedråper til gutten min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har snart vært tett i 10 dager og bak på pakken står det at man ikke kan bruke de i mer enn 10 dager sammenhengende. Hva gjør jeg om han ikke blir bra igjen da? La han være tett? Ikke lett dette her når de er syke så lenge:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bruker dem kun på natten så er det ikke såååå farlig om det overskrider 10 dager. Viktig at de får sove også. Prøv å rense med saltvann på dagtid.

Skrevet

takk for svar:) har ikke vært så flink til å bruke saltvann,men da skal jeg prøve å bruke det mere:) Bruker det kun på natten men iløpet av natten kan det jo bli to ganger. Prøver kun saltvann noen dager jeg tror jeg:) Syntes de er så lenge snørrete når de først blir det:(

Skrevet

sliter m samme problem. han er snørrete og surklete og har vært det lenge allerede... natten er blitt et mareritt og nå er de 10 dagene overskredet. sybes ikke saltvann hjelper så veldig, og ikke mm heller...

finnes d noe man kan få hos legen som setter en mer effektiv stopper for snørret??

Skrevet

Enig med deg anonym at mm eller saltvann ikke hjelper så mye:( Men nå har jeg ikke prøvd saltvann så mye gjevnlig så jeg skal prøve flere ganger på dagen også og suge ut snørret etterpå med en sånn utsuger. Er veldig slitsomt når de ikke får sove på natten av dette:( Skal be gubben høre på apoteket etterpå)

om det er noe annet som man kan gi,evnt. på resept)som tar det raskere.:)

Skrevet

Jeg får liksom ikke sugd ut snørret helt heller... bare jeg nærmer meg nesen hans så klikker han og hylskriker + vrir seg vekk. Han skal absolutt ikke ha noe opp i nesen...

Akkurat nå tror jeg at han aldri kommer til å bli kvitt det for når han skriker så fylles jo nesen med mer snørr og vi er like langt :(

Skrevet

Er nesten så jeg skulle trodd jeg hadde skrevet det selv... hehe Gutten min nekter han også,men jeg gjør det likevel. Er helt enig,blir like fort snørrete så egnetlig er det bare noe tull. Utrolig hvor mye snørr noe så lite kan inneholde. Er helt ufattelig! Hvor kommer alt fra? hehe Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet og håpe det går over snart. Har vært hos legen 2 ganger,men han har aldri foreslått noe som kan hjelpe. Får bare beskjed om at det er virus og at det går nok over snart... Føler meg helt hjelpesløs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...