*Urolig* Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg får jo aldri lånet mitt! Behandlingstiden har vært utrolig lang. på mandag fikk jeg brevet jeg skulle signere å sende inn. Jeg sendte det på mandag. Men noen som vet når pengene kommer? Statens låne kasse for utdanning....de gjør jo ikke utdanning mulig jo, har 100000 regninger...skolepenger å alt, får ikke betalt noe...:(
HEMMELIG!!! Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Akkurat samme med meg - sendte også det brevet inn på mandag. Var akkurat nne å kikket på "din sde" og der sto det at det signerte brevet ikke var mottatt i retur. Jeg tipper de kommer til mandag eller noe... Men du må ha betalt studentavgift i alle fall... Sjekk status på "din side" du... Der du logger inn med fødselsnr.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Tok laaang tid fra jeg sendte inn brevet til jeg fikk pengene :-S Gikk hvertfall 2 uker..
snart mor til 3 Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 har du betalt studentavgiften?? det kan ta noen dager fra den er betalt til lånekassen får melding om det..og så kan det da fortsatt ta noen dager før det kommer... Sjekk dine sider inne på lanekassen.no hvis ikke det står noe fornuftig der så er det ikke verre enn å ta en telefon til dem for å sikre deg at det ikke er noe opplysninger eller liknende som de mangler og som dermed forhindrer din utbetaling.. men det vil nok mest sannsynlig ikke komme før ut i neste uke vil jeg tro da.... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå