j_84* Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hej! Testet negativt i dag med CB digital, testet igår med vanlig CB og der kunne jeg såvidt skimte en svak svaak rar strek i enden til venstre. Jeg er en uke over tr og har fortsatt ingen tegn til den. Føler meg rar i kroppen, har gjort det lenge nå, 2-3 uker, kjenner som om tr kommer hele tiden, de her berømte mensmurringene hehe, men tr dukker aldri opp. Før har jeg kun kjent de her murringene dagen før tr eller på dagen. Jeg er ingen prøver, dette var absolutt ikke planlagt isåfall så ikke så veldig lei meg for negativ test, men irriterende at ikke tr kommer når den alltid har vært regelmessig. Skal ut i helgen så får håpe tr kommer tilbake til da!! :-) Lykke til alle sammen!!!! puss och kram fra studenten i sverige :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 hei! ville tatt en cb igjen jeg,ikke den digitale men vanlige siden den kan jo være mere følsom?eller tar jeg feil nå? vet ikke hva jeg skal si jeg altså! håper du finnerut av dte før helgen da,skjønner godt du syns det er kjedelig at den ikke kommer når den skal! send lyd fra deg da når du finner ut mere, lykke til:o) klemz
j_84* Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 jeg har ikke peiling, hehe Jeg venter å ser til lørdagen så får jeg ta en ny da! Stress med den ventingen ass, skjønner at det er slitsomt for dere som prøver- for meg hadde det jo ikke så mye å si siden det ikke var planlagt- men jo mer jeg tenker på det og etter å ha vært her inne x- antall timer, hehe så hadde det jo vært kjekt Jeg skal holde deg oppdatert ja!! ååå, jeg er så spent på deg!! Teste til helgen?? jeg skal inn å følge med *krysser fingrene* Klem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå