mamman til leon og Noah Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 jeg skal til jordmor idag, så jeg måtte jo da som vanlig tisse i uringlass.. men idag var det noen hvite flak oppi der.. noen som vet hva det er? er det bare utflod eller noe sånt?
Kakebakesøte Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hm... det kan være forstervann. Eller bare utflod som du sier. Men du bør absolutt sjekke det opp!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Det er nok bare utflod, vi har jo endel av det mot slutten. Hadde endel grums i urinen selv igår, bare utflod.... Er ingen ekspert, så jeg skal ikke være bastant, men jeg tenker det hvertfall....
mamman til leon og Noah Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 får høre med jordmor etterpå takk for svar
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har ikke opplevd dette selv, men har hørt at når det er hvite flak i urinen kan dette være fostervann siden det er hvite flak i fostervann. Sjekk det opp sier jeg. Urin med utflod er ofte grumsete.
mamman til leon og Noah Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 okay kjekt å vite hva det er. er 2 dager på overtid, så jeg er sikkert litt hysterisk hehe
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Nei, du skal være på vakt når du kjenner tegn/ser tegn. Viktig det. Og spesielt over termin. Bra du skal til jordmor i dag så du får snakket med henne Kanskje du skal ta på deg en bommulstruse og se om det er lekasje du har. Hun er sikkert interessert i å se på det. De har en fin jobb disse jordmødrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå