Gå til innhold

hvite flak i urinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal til jordmor idag, så jeg måtte jo da som vanlig tisse i uringlass.. men idag var det noen hvite flak oppi der.. noen som vet hva det er? er det bare utflod eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... det kan være forstervann. Eller bare utflod som du sier. Men du bør absolutt sjekke det opp!

Skrevet

Det er nok bare utflod, vi har jo endel av det mot slutten. Hadde endel grums i urinen selv igår, bare utflod....

Er ingen ekspert, så jeg skal ikke være bastant, men jeg tenker det hvertfall....

Skrevet

får høre med jordmor etterpå :) takk for svar :)

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette selv, men har hørt at når det er hvite flak i urinen kan dette være fostervann siden det er hvite flak i fostervann. Sjekk det opp sier jeg.

Urin med utflod er ofte grumsete.

Skrevet

okay :) kjekt å vite hva det er. er 2 dager på overtid, så jeg er sikkert litt hysterisk hehe

Skrevet

Nei, du skal være på vakt når du kjenner tegn/ser tegn. Viktig det. Og spesielt over termin. :)

Bra du skal til jordmor i dag så du får snakket med henne :) Kanskje du skal ta på deg en bommulstruse og se om det er lekasje du har. Hun er sikkert interessert i å se på det.

De har en fin jobb disse jordmødrene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...