AO3 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Dere er fantastiske, altså! Mamalari, du spådde graviditet i februar/mars, og Hønemor i mars. Jeg testet positivt i dag tidlig!!! Dere hadde rett!! (Jeg regner mars som rett også, jeg, en måned fra eller til kan ikke utgjøre så stor forskjell.) Tusen takk, jenter! Jeg har vært så glad helt siden jeg fikk den første spådommen for et par dager siden, og nå er jeg selvsagt helt i ekstase! Selv om jeg ikke helt har innsett det enda. Gleder meg til å gi samboeren min verdens meste Valentine's Day-gave! :D
Mamalari Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer! Det var fint og høre. Dette må være verdens beste valentines day gave ja:) Klaffet jo ganske fort for dere da
AO3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Ja, det er en perfekt Valentine's Day-gave! Det gikk kjempefort - jeg sluttet med p-pillene i begynnelsen av januar, og etter den første ferdig-med-brettet-blødningen, kom bare tr aldri tilbake.
AO3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Dytter i tilfelle Hønemor ikke har sett det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå