Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet om babysang i Tromsø?? Hadde tenkt meg på Elverhøy men der var gruppa helt full og starter ikke opp igjen nytt kurs før i april........
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Har du prøvd på Frelsesarmeen? Jeg vet at de har babysang mange steder rundt i landet. (Det var jo faktisk de som var "gründere" for babysang, så tror opplegget er bra, hvertfall! ) Jeg går på babysang i Frelsesarmeen selv og er veldig fornøyd. Koselig stemning og fine sanger. Lykke til!
aanonym Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Tror de har gruppe i Ishavskatedralen, mener å ha sett oppslag på Tromsdalen helsestasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå