Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om babysang i Tromsø?? Hadde tenkt meg på Elverhøy men der var gruppa helt full og starter ikke opp igjen nytt kurs før i april........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Har du prøvd på Frelsesarmeen? Jeg vet at de har babysang mange steder rundt i landet. (Det var jo faktisk de som var "gründere" for babysang, så tror opplegget er bra, hvertfall! )

 

Jeg går på babysang i Frelsesarmeen selv og er veldig fornøyd. Koselig stemning og fine sanger.

 

Lykke til!

Skrevet

Tror de har gruppe i Ishavskatedralen, mener å ha sett oppslag på Tromsdalen helsestasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...