<3 Beibi i magen <3 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 hei.. jeg er 15+2 å har vert syk nå i 3 dager.. jeg hoster å hoster å jeg spyr opp alt jeg får i meg.. nårt jeg hoster å brekker meg å til slutt spyr jeg.. å jeg har såå vondt i både rygg å mage når jeg hoster.. er de farligt elle bør jeg komme meg til lege?? får jo ikke i meg stort med mat heller, så er slakk hele tiden.. takk for alle svar =)
snæparguri Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 jeg også hadde d sånn for en uke siden.når d hadde gått 6 dager gikk jeg til legen. fikk kvalmestillende( som ikke hjalp) og konstatert influensa med halsbetennelse. d er ikke farlig for babyen hvis du får i deg veske. jeg er 14 uker.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Det er ikke uvanlig å bli syk selv om man er gravid. Og det er lite som tilsier at sykdom under svangerskapet er farlig for den lille i magen. Den som bor i magen din vil ta til seg den næringen den trenger fra deg allikevel, så det kan hende at du raser litt ned i vekt. Dersom du fortsetter å være syk i mange dager til, ville jeg kontaktet legen. Har du feber? Feber kan være skadelig for den lille hvis feberen er for høy. Fosteret kan bli overopphetet når mor har feber... Hvis du så har feber, bør du ta paracet for å få ned temperaturen. Ønsker deg god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå