AO3 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg testet i dag tidlig, fordi vi tenkte vi skulle ha biff og rødvin til middag i dag, det er jo Valentine's Day.... OG TESTEN VAR POSITIV!!! Det var bare ingen tvil, streken dukket opp etter bare noen få sekunder! Streken er ikke like kraftig som teststreken, men det er jammen ikke langt i fra! Akkurat nå har hele min verden snudd seg helt på hodet! Først og fremst er jeg utrolig, utrolig takknemlig for at vi er så heldige, for det er absolutt ingen selvfølge. Jeg har ikke engang fått igjen mensen etter p-pilleslutt! Tanke nummer to er at jeg må teste igjen, så jeg har med meg et arsenal av tester på jobb, både billigstavtest (som jeg tok i dag tidlig, den er vel til å stole på, den??), CB og CG digital. Weeeeeeee! Det blir nok en spennende dag... Sambo vet ikke noe enda, det var veldig vanskelig å late som ingen ting fem minutter etter en positiv test! Men jeg har lyst til å overraske ham i kveld... Jeg som var så bekymret for at jeg hadde kjøpt en utrolig kjip Valentine's Day-gave (en boksershorts)! Nå skal jeg gå fra jobb tidlig, og kjøpe en babybody eller noe, og dessuten pakke inn testen(e). Fremdeles helt i sjokk her, og livredd for at dette ikke skal gå bra, det er jo så tidlig enda... Men slike tanker hjelper jo ikke, det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett! Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer, heller... Jeg har vært sliten, sulten og liksom *kjent* livmoren min. Men absolutt ingen ting utover det. Nå skal jeg bare vente til nyrene mine produserer litt mer urin, og så skal her testes med minst tre typer tester...! Litt scary at dette er akkurat som jeg ble spådd....! HA EN FORTSATT STRÅLENDE VALENTINE'S DAY ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
camilla - med snart ny spire Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer :-) Kos deg i kveld!!!
kei80 Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Så moro å høre meg80!! GRATULERER så mye!!glad på dine vegene,kose dere masse med voksendene mage og masse lykke til :)Du må skrive deg inn på uke 7 tråden da
mroska Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer sååå mye,så utorlig koselig. Jeg skal og teste i dag,etter at sambo har dratt på jobb,klarer ikke å holde meg om den er positiv,så derfor må jeg vente ) Og har samme planer som deg og pakke inn testen i lag med 3 røde roser. Det var en fin Ide å kjøpe en babybody, det skal jammen jeg og gjøre om testen er poitiv. Ha en kjempe flott dag...åååå sååå artig,grattis... Lykke til i kveld og happy valentinesday
Prinsemammaen Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Åhhhhhhh! For en fin Valentine-gave!!!! :-) Gratulerer så mye! Du får kose deg med sambo i kveld! :-)
AO3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 Tusen takk!!! Tre positive tester senere; en billigstav, en CB og en CB digital, føler jeg meg litt sikrere på at dette er sant. Fire tester kan vel ikke lyve?! CB-testen var kjempepositiv, lik den som det sto bilde av i bruksanvisningen hvis du testet noen dager over IKM... Og ikke var det med morgenurin, heller. Weeeeeeee!
Dotten Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Tror nok ikke du trenger å ta flere tester nei he, he. Masse lykke til i kveld, kos dere masse og gratulerer!!!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Åhhh heldiggris! Jeg tenkte å kanskje gjøre det samme idag. Men bare negativ test. Men ingen tr!!! Lykke til!! Å kos dere maasseee idag =)
Clemencia Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 D må jo være tidenes beste Valentines-gave da! Gratulerer så veldig mye :-) Blir en spennende tid fremover nå, må kose deg mye! Ha en videre fin Valentine's day da! ;-)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer så masse. Kos deg med spira. Håper alt går bra.Håper også at dette smitter over på resten av oss :-)
AO3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2008 Ja, det må vi satse på! ************babystøv til dere alle***************************
Prinsemammaen Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 *passer på å snappe til meg litt babystøv i samme slengen*
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer så myyyye! Håper spiren din klorer seg fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå