SOL*SOL Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 anbefaler ingen å ta mandlene i voksen alder. Gru kor vondt. Heldigvis har mannen tatt seg fri fra jobben for å ta vare på meg og våre to små barn. AU AU AU jeg vil ha mandlene mine tilbake !!!!!!
yasmina Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Vil du naa vriekig ha dem tilbake, naa som det er gjort ... har ikke gjort det selv, men har en venninne som har gjort det og hun saa da smertene var borte saa var det enn sann fornoeyelse. Blir sikkert slik for deg ogsaa ! Sender stor troesteklem i mellomtiden
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Vondt skal vondt fordrive. Det er nok en grunn til du fikk fjernet de, når smertene er borte så får vi håpe du ikke angrer.
ZamZam Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Regner med at det er mer stas å leve på is en uke som barn enn voksen.. Håper smertene blir borte snart og at du ikke angrer!! STOR trøsteklem er herved avsendt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå