Gå til innhold

Babysjuk82

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gaar det med deg? Sender noen tanker til deg I natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D som er kosli me denne siden,at vi tenke på hverandre:-) joda,sittet og lest litt om exu nå.eg forsto d slik at man må ha blødninger.kan enda komme da men.kjenner smertan i dag også.leste et annet inlegg her inne,og ble litt mer redd.smerter i høyre side,og livmor område.

Skrevet

Hei!

Vil bare si at jeg hadde også mer vondt på den høyre siden i starten (uke 5 og 6), og det var til tider så vondt at jeg også mistenkte exu. Men var på ultralyd og alt var fint:-) Idag er jeg 9+4, og det er ikke vondt lenger, bare mensmurringer :-)

Skrevet

Det kan være smerter fra det gule legemeet.

Det gule legemet produserer østrogen og progesteron i egglederne frem til morkaken er i stand til å overta produksjonen av disse hormonene. Dette trr jeg skjer rund uke 12.

Husker i allefall da jeg gikk gravid med første mann at jeg var veldig plager med smerter i høyre side og i livmoren rundt uke 8 - 9.

Skrevet

Jeg ville også tro det samme som Brummeline med nurk3.

I starten på dette svangerskapet trodde gynokologen min at jeg var gravid på utsiden av livmoren,da vi ikke fant noe på innsiden... Han ba meg være obs på smerter på en bestemt side,og merket stadig at jeg hadde mer smerter på høyre siden enn venstre. Da jeg kom tilbake for ny ul,fant han derimot et nurk der den skulle være heldigvis,og fortalte meg at smerten jeg kjente var det gule legemet og at det ville forsvinne i løpet av de første 12ukene. Men det kunne være ganske smertefullt innimellom,uten å være farlig....

God bedring og lykke til!!

Skrevet

Takk jenter:-) ble litt letta nå.håpe dere har rett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...