Gå til innhold

Strekkmerker på puppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod på badet i stad jo. Drev å skifta. (Puppane har vokst litt i løpet av svangerskapet kan en si, å i stad hadde jeg på meg en a de gamle bh'ane mine.) Fikk plutselig se at jeg hadde fått strekkmerke på puppen. I uke 25.. Lurer på åssen døm kommer til å bli seende ut for å si det sånn..

Tror nok døm skal smøres litt med olje nå ja. Hindrer jo ikke strekkmerkene i å komme, men det sies jo at de syns litt mindre da... Så da er det bare å håpe... :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk strekkmerker når puppene mine vokste første gangen, jeg... (altså når jeg var 14-15 ellerno og de vokste ut)

Men du kan trøste deg med at selv om de egentlig er dekket av strekkmerker nesten hele veien rundt, er det nesten ikke mulig å se det med mindre man vet om det. Merkene er bleket til litt lysere enn hudfarge faktisk, så med rett lys skinner de igjennom såvidt. Eneste gangen jeg ser dem skikkelig er hvis jeg har tatt en varm dusj/varmt bad eller noe, for da blir de mørke en stund. Tror de bleknet igjen i løpet av det første året eller så :)

Skrevet

ej fikk store strekkmerker på puppene eg oxo i mitt svangerskap.dei kom kjempe tidli..men no viser di nesten ikkje i de heile tatt..!

Skrevet

Jeg har også fått det:o Hele puppen er jo tigerstripete:p FIkk de første i uke 14 jeg da...

Skrevet

Det var jo jaggu godt det da. Smører med olje, og håper at det ikke skal bli no voldsomme greier.. Ble rimelig paff når jeg oppdaga det ja. Godt det ikke er så mye enda... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...