Gå til innhold

Termin i dag...........


camoneiel *har født*

Anbefalte innlegg

- Men ingen ting å kjenne...... :-((

Nå har jeg mest lyst til å hyle høyt.....

Er blitt lovet av alle at jeg ikke skulle gå over termin pga svangerskapsdiabetes. Men hva skjer.... joda, vi venter å ser on det ikke skjer noe av seg selv. F... også.

Skal ta meg et par telefoner i morgen tidlig tenker jeg, for nå vil jeg bli hørt.

 

Måtte bare ha ut litt frustrasjon nå, håper det går greit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg! :) Har 4 dager igjen til termin og veeeeeenter og venter. Jeg ville tatt en telefon. Hvorfor ikke? Du har ingenting å tape, for før eller senere MÅ babyen ut og jo lengre det går, jo dårligere plass blir det for lille bebisen :) Snart blir vi mammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner deg godt.. ! jeg har termin te mandagen den 18 og jeg og har svangerskapsdiabetes.. først så sa de at de ikke kom te å la meg gå over terminen.. neste kontroll sa de at de helst ville at det skulle skje naturlig,pga kunne oppstå mere komplikasjoner visst de satte i gang fødselen!! alt kan jo skje i helga da.. men tviler, kjenner ikke no tegn på at det ska skje no her vertfall!! skal nå på kontroll te mandagen vertfall..så får jeg se hva som skjer!men så lenge ho har det bra og ikke har vokst alt for mye så trur jeg ikke de setter i gang no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...