Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Wow..... Tok bilder her nå og ble jo sjokkert jo! Det er jo snart fysisk umulig at den kan bli større jo!!! 135 cm på det største her nå!!! Er det rart jeg føler at jeg sprekker?? Har KUN lagt på meg på magen, men man skulle jo tro at det var 45 kg og ikke 4.5 kg jeg har lagt på meg jo!! djeeeeeezes christ!!! la ut en bilde på profilen min nå..... 39+0 idag! jeg vil føde nåååååååå!!!!!!! Flere som sprekker her snart??
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 136 cm! Håper du føder snart, men at du også kan kose deg med de få dagene du har igjen!:-)
Tresnartfire Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 JA! Nå sprekker jeg snart! Har ikke målebånd, men føler meg temmelig gedigen! En uke over termin i dag =( Får håpe vi føder snart!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 NYDELIG!!!! er det du er vennen... Og nå er det ikke lenge før lillejenta kommer. Gleder meg masse til å hilse på henne. Kosemoseoverdose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå