Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er alenemamma og hadde en SKIKKELIG heftig morgen som endte i at jeg klep datteren min. ikke hardt til at det ble merke, men surleppen kom og hun begynte og sutre litt!! jeg vet ikke hvordan det kunne skje, er helt ifra meg og føler meg som den barnemishandleren!!!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 det var uheldig men sånt kanskje, så lenge du ser det selv og ikke gjør det igjen skal du ikke straffe deg selv for hardt for dette, noen ganger gjør vi ting vi ikke mener å gjøre når alt bare blir stress og mas, det er ikke dermed sagt at du er banemishandler for det! Jeg har aldri kløpet lille, men det hender bamsene hans flakser veggimellom når jeg prøver å ta meg sammen på en dårlig dag:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Off jeg kjenner til den dårlige samvittigheten men det er ikke så lett når barnet skriker og det koker i hode på en.Jeg har gjort lignene flere ganger.Jeg har ofte dratt henne etter armen når hun nekter og f.eks skifte bleie osv...hun er 3 år snart og veldig sta.Jeg vet ikke om hun får så veldig vondt men kansje hun kjenner det men jeg kan da ikke la henne gå med skitten bleie heller da. Ellers så smikka jeg henne en gang på hånda og da angra jeg etterpå :=( Off jeg har gjort mine feil men vi er da bare mennisker og det kan være utrolig tøft til tider!!!!
Hannemor Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Tror du kan stille deg i køen av mødre med dårlig samvittighet. Tror du møter et fåtall som REELT ikke har kastet bamser, smelt i døra, tatt litt hardt i armen, hylt og skjelt, smikket hånden, klypt i armen/øra...... Dette gjør oss ikke til dårlige mødre, men til mennesker. Og uansett om vi idag mener dette er feil, så er det mye av det vi har vokst opp med som vanlig. Og Skal mye mer til før en kan kalle det mishandling, Trøst deg med det at barnet helt sikker ikke tok skade av det. Og våkner like blid i morgen
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Det har jeg aldri gjort og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Det er noe som heter å BEHERSKE seg! Blir sint jeg når jeg leser det dere skriver. Ungene skjønner jo ikke sånne ting. Ihvertfall ikke babyer! Synes dere skal ha dårlig samvittighet.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Ærlig talt anonym, ro ned hormonene! Ingen mennesker er ufeilbarlig og hun gjør det neppe igjen, hun angrer og er lei seg for dette så du trenger da virkelig ikke komme å leke dommer over folk. Jeg har i allefall ikke noen dårlig samvittighet for at bamser flakser i veggen innimellom for å unngå å bli sint på lille når han slår seg vrang!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Neivel? SÅ det er greit at han blir skremt fordi du slenger bamser i veggen istedet? Jaja skal ikke si noe mere jeg.
Odd Molly Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Til HI, du ser jo selv at det var galt av deg å reagere med å klype henne, neste gang det koker puster du dypt og teller til 10. Til Hannemor: Nei jeg tror faktisk ikke det er helt ok og normalt å hive bamser i veggen, smelle med dører, smekke eller klype, samt skrike til ungen din. Barnet ditt må jo bli livredd?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 ÆRLIG TALT ANONYM sa jeg at jeg kaster bamsene i SAMME rom som han er i??? NEI!!! Får du faen meg dra med deg den selvhøytidelige rævva di og finne på noe bedre enn å leke dommer!!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Og om du synes jeg er sur, så ja jeg er det, jeg er drit lei av fordømmende anonyme som sitter å dømmer om noe de ikke vet en dritt om, spør heller før du antar at noen er så jævlig fæl!! aaaaaaaaaaarrrggh!!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Om noen bør roe ned hormonene her er det vel deg?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Meget mulig:P Likevel lar jeg meg provosere i dag faktisk, for folk er så kjappe til å trekke slutninger uten å vite hele storyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå