lucas' mamma Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei, jeg er ny her jeg.. ville bare si hei.. Hei.
愛 siusiu 龍 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hei og velkommen til hygge og helvete ) hehe
Monajenten Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Velkommen hit:-) Jeg er også mamma til en Lucas.....og en Adine;-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Titt tei og velkommen inn her..Velkommen til himmel og helvete.. Som nevt tidligere her:) Hehe
Hot Midget ! Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Velkommen:o) Håper du kommer til å kose deg her sammen med oss! Har selv brukt dinbaby i 3 år, og er ganske fornøyd, får liksom svar på ALT-veldig fort;) Og...Mange koselige jenter!......Men nok av særinger også,hehehe:)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 hei hei! Jeg har vel vært her i 2 år, eller 1 år på dib og 1 år på bim.. Syns egentlig det er bortkasta tid.. men.. er jo her da! hehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Hei.. Velkommen hit.. Med mange til tider premenstruelle damer under samme tak kan det nok i perioder bli litt høylytt her. Ta vare på de hyggelige tidene og hopp over alt det uhyggelige, hehe. Har vært her i 4 år nå er det vel, og det gjør det mye koseligere her om man siler ut og dropper de mindre hyggelige innleggene, hehe. Hvor gammel er din Lucas?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå