Gå til innhold

ny her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny her jeg.. ville bare si hei..

 

Hei.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og velkommen til hygge og helvete :o)

 

hehe

Skrevet

Velkommen hit:-)

 

Jeg er også mamma til en Lucas.....og en Adine;-)

Skrevet

Titt tei og velkommen inn her..Velkommen til himmel og helvete.. Som nevt tidligere her:) Hehe

Skrevet

Velkommen:o)

Håper du kommer til å kose deg her sammen med oss!

Har selv brukt dinbaby i 3 år, og er ganske fornøyd, får liksom svar på ALT-veldig fort;)

 

Og...Mange koselige jenter!......Men nok av særinger også,hehehe:)

Skrevet

hei hei! ;)

 

Jeg har vel vært her i 2 år, eller 1 år på dib og 1 år på bim.. Syns egentlig det er bortkasta tid.. men.. er jo her da! ;) hehe

Skrevet

Hei.. Velkommen hit..

 

Med mange til tider premenstruelle damer under samme tak kan det nok i perioder bli litt høylytt her. Ta vare på de hyggelige tidene og hopp over alt det uhyggelige, hehe.

 

Har vært her i 4 år nå er det vel, og det gjør det mye koseligere her om man siler ut og dropper de mindre hyggelige innleggene, hehe.

 

Hvor gammel er din Lucas?

Skrevet

Hei hei :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...