Gå til innhold

jkdress :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en nyyydelig kjole derfra. I og med jeg ikke har peiling på kvaitet og ikke kvalitet, så må jeg bare få sagt, jeg måtte sy den inn (litt for stor), og sydama var helt IMPONERT over hele kjolen, OG prisen (600), hehehe :) Da ble jeg jo litt glad. Håper bare ikke det å sy inn kjolen koster "skjorta" da, haha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SAA BRA! Jeg har ogsaa bestemt meg for aa bestille derfra, saa det er fint aa hoere at andre er fornoeyde. Det er jo nesten for godt til aa vaere sant...

Hvilken kjole bestilte du? Tok du maal selv? Hva betalte du for frakten?

Skrevet

Jeg sendte eget bilde av en designer kjole jeg falt pladask for i butikken. Frakten koster jo like mye som kjolen nesten, ca 400 kr tror jeg det var, jeg tok målene selv... kanskje derfor den ble litt for stor., anbeafler å bestille med sånn "korsett" i ryggen, sån man snører inn, for da er du nesten bankers at den passer, min er med glidelås siden jeg ammer.

 

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har tenkt på å bestille derifra,men har også funnet samme kjole på en norsk nettbutikk..så vet ikke..

men jeg skrev mail på denne tiden igår til dem,men har enda ikke fått svar...=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...