Ett_øyelokk.... Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Måtte dere få en fin dag i morgen! God natt!! (ps. håper du får babyen din i løpet av termindato, sjiraff!!)
Kirsebæra Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Idag har jeg og sambo vært kjærester i fem år!!!!!!!! Håper også du får en valentines baby=)
~sjiraff~ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 ) Ja det håper jeg også, selv om jeg synes litt synd på en gutt som eventuelt skal ha bursdag på Valentines Day.. hehe.. Ha en fin dag du også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå