Gå til innhold

Hvem er her inne nå?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er vi her inne nå tro.. =)

Jeg er her.. og kommer nok til å henge her litt til og fra fram til seks, halv syv tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei! jeg er her :D jeg er såååå trøtt så her bærer d i seng.. :)))

Skrevet

Jeg er her...som alltid ;-) Sitter å venter på at oppvask maskina skal bli ferdig..liker ikke å legge meg før sånt er unna gjort..

Skrevet

å meg :-) skal fullføre ei brødskive me salami, så rett i seng :-)

Skrevet

Håper å ikke finne svar fra meg her, da jeg burde vært i seng for lenge siden..... Så jeg er ikke her ihvertfall! (Hysj!) ;o)

Skrevet

Kan ikke noen holde meg med selskap i natt da?? ;) Sitter her på en sykehjemsavd med ansvar for 21 pas.. stille og rolig enn så lenge iallefall..

Hater netter.. liker å sove jeg da.. Men.. to uker igjen.. så er det NY jobb!! Igjen! hehe ;) Uten netter!!

Men skjønner ikke at dere orker å sitte så lenge opp når dere ikke må..? har dere ikke små som våkner tidlig? Mini min er oppe i seks, halv syv tiden.. *gjesp*

Skrevet

jeg, men er på vei til sengs. Måtte bare roe meg litt ned etter å sett brann kampen på stadion i dag:)

Skrevet

hmmm... er her ennå jeg... Men ikke lenge til. Begynner å kjenne meg bittelittegrann trøtt, og da er det bare å hive seg i seng før jeg blir overtrøtt:)

Skrevet

mi snuppa har skikkelig sovehjerte, idag sto ho å papsen opp kl 10.30 :) mens eg bynte på jobb kl 09... imorra bynne eg kl 10, så vanlig sengetid e da i 01 tia, om eg ikkje har ei spennanes bok atme senga, da legg eg meg tiligere :)

Skrevet

eg er her ennå.. men er så og si på vei i seng.. er snart ikke mer batteri på babycall. og orker ikke å leite etter laderen nå:P finner den i morgen! hehe.

Skrevet

jeg også er her....kjempelyst til å stupe i seng men minsten på 3 uker syns visst ikke det er noen god ide i kveld. Typisk, imorgen må jeg opp senest halv syv også. Gubben er på nattevakt så jeg får ikke dusja engang. Ja ja, det kommer bedre tider.....

Skrevet

Hva er det du skal for noe i morra da september jente?

Gratulerer med den lille da;)

Skrevet

Jeg er også her. Var på tur i seng, men var visst ei som ikke ville det. Ligger i senga si å snakker og ler med seg selv og er visst våken til de grader!

Skrevet

tusen takk! Jeg skal prøve å komme i gang på skolen igjen, tar deltid videreutd i psykiatri og har ikke vært der siden snuppa kom så jeg MÅ bare ta meg en tur før vinterferien. Så skal hun nest minste i bhg først,da....ikke mye å gjøre på jobb i natt? Jobber også i helsesektoren

Skrevet

Jeg er også her!

Burde vært i seng for lenge siden...

Vet ikke om det er valentine som gjør det men kjenner at jeg har lyst på en mann. Men var ingen å finne idag heller på finn så er vel bare å krype til køys;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...