Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hvor mange er vi her inne nå tro.. =) Jeg er her.. og kommer nok til å henge her litt til og fra fram til seks, halv syv tiden..
Lykkelig g~g~j Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hei hei! jeg er her jeg er såååå trøtt så her bærer d i seng.. ))
Sjefsmegga Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er her...som alltid ;-) Sitter å venter på at oppvask maskina skal bli ferdig..liker ikke å legge meg før sånt er unna gjort..
M-N & sassy-susie Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 å meg :-) skal fullføre ei brødskive me salami, så rett i seng :-)
Adalis Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Håper å ikke finne svar fra meg her, da jeg burde vært i seng for lenge siden..... Så jeg er ikke her ihvertfall! (Hysj!) ;o)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Kan ikke noen holde meg med selskap i natt da?? Sitter her på en sykehjemsavd med ansvar for 21 pas.. stille og rolig enn så lenge iallefall.. Hater netter.. liker å sove jeg da.. Men.. to uker igjen.. så er det NY jobb!! Igjen! hehe Uten netter!! Men skjønner ikke at dere orker å sitte så lenge opp når dere ikke må..? har dere ikke små som våkner tidlig? Mini min er oppe i seks, halv syv tiden.. *gjesp*
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 jeg, men er på vei til sengs. Måtte bare roe meg litt ned etter å sett brann kampen på stadion i dag:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 hmmm... er her ennå jeg... Men ikke lenge til. Begynner å kjenne meg bittelittegrann trøtt, og da er det bare å hive seg i seng før jeg blir overtrøtt:)
M-N & sassy-susie Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 mi snuppa har skikkelig sovehjerte, idag sto ho å papsen opp kl 10.30 mens eg bynte på jobb kl 09... imorra bynne eg kl 10, så vanlig sengetid e da i 01 tia, om eg ikkje har ei spennanes bok atme senga, da legg eg meg tiligere
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 eg er her ennå.. men er så og si på vei i seng.. er snart ikke mer batteri på babycall. og orker ikke å leite etter laderen nå finner den i morgen! hehe.
Skogro Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 jeg også er her....kjempelyst til å stupe i seng men minsten på 3 uker syns visst ikke det er noen god ide i kveld. Typisk, imorgen må jeg opp senest halv syv også. Gubben er på nattevakt så jeg får ikke dusja engang. Ja ja, det kommer bedre tider.....
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Hva er det du skal for noe i morra da september jente? Gratulerer med den lille da;)
Elle melle deg fortelle Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er også her. Var på tur i seng, men var visst ei som ikke ville det. Ligger i senga si å snakker og ler med seg selv og er visst våken til de grader!
Skogro Skrevet 13. februar 2008 #16 Skrevet 13. februar 2008 tusen takk! Jeg skal prøve å komme i gang på skolen igjen, tar deltid videreutd i psykiatri og har ikke vært der siden snuppa kom så jeg MÅ bare ta meg en tur før vinterferien. Så skal hun nest minste i bhg først,da....ikke mye å gjøre på jobb i natt? Jobber også i helsesektoren
bærtæ Skrevet 14. februar 2008 #17 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er også her! Burde vært i seng for lenge siden... Vet ikke om det er valentine som gjør det men kjenner at jeg har lyst på en mann. Men var ingen å finne idag heller på finn så er vel bare å krype til køys;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå