Gå til innhold

st.svithun sykehushotell.stavanger.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om mannen min også kan overnatte på sykehus hotellet etter fødsel? Noen som har lagt på det nye hotellet ved sus? Hvor lenge ligger vi der? Får vi sykehus mat? Kommer det noen å ser etter oss? Evt hvor lenge får vi ligge på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din kan overnatte på sykehuset. Dere ber bare personalen på fødeavd å bestille et dobbeltrom. Han må betale ca 200kr per natt. Dere får bli på hotellet 3 netter. Dere får ikke sykehusmat, dere spiser i hotellets restaurang. Maten er god. Du får all mat gratis mens mannen din må betale.

Dere har eget rom og eget bad og de ansatte kommer å snakker med dere flere ganger til dagen. Du kan også ringe de når du vil eller gå snakke med de på kontoret.

Jeg var der i september 2007:)

Skrevet

Tusen hjertelig takk,for fint svar Alvis;-)

Skrevet

Må føye til at det bare er 2 netter, og med full pensjon (frokost, lunch og middag) betaler mannen ca 1000,- for disse to dagene om dere får dobbelrom. Men de har også endel enkeltrom så ikke alle som kan få dobbelrom.

 

Er døgnbemannet med jordmor og barnepleier, og de kommer også inn til dere på vaktskifter om dere ønsker.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...