Undrende85 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg syns dette er kjempespennende! Jeg har begynt å massere puppene og brystvortene litt hver kveld, for jeg er veldig ømfintlig og det kommer jo ikke til å være bra når jeg skal lære meg å amme. Igår kveld merket jeg noe fuktig, og... I ene puppen kan jeg massere frem bitte bittelitt fuktighet som er blankt og svakt hvitfarget! Dette er så spennende! Jeg er i ferd med å bli en melkeku hehe Er det fler som har merket noe lignende så tidlig?
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 jeg hadde det rundt uke 6 mener jeg, men det forsvant igjenn etter ei stund.. viktig og ikke klemme ut melka.. er nokk helt vanlig det der.. kjempespennede :-)
Undrende85 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor er det viktig å ikke klemme ut melka? Råmelksproduskjon fortsetter jo helt til ungen har kommet uansett
lana<3 Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Man skal ikke stimulere til melkeproduksjon for det stimulerer kroppen til å lage oksytocin og det igjen stimulerer til sammentrekninger i livmoren.. Jeg hadde masse melk før jeg fødte sist gang, men den melka jeg hadde før fødsel forsvant når jeg fødte og ble erstattet først av colostrum (Råmelk) og så kom melka tilbake for fullt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå