Bobine Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Får så veldig press ned mot skambeinet når jeg har kynnere. Er det grunn til bekymring, eller helt vanlig? Er 31+ 1 forresten.
Kakebakesøte Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har det, men er lenger enn deg. Jeg husker ikke når det startet, men har hatt det en tid. Babyen din ligger kanskje veldig langt nede allerede? Tror jeg hadde hørt med jordmor/lege uansett jeg, så slipper du gå å være nervøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå