Gå til innhold

stikking i venstre siden av underliver.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sånn stikking i venstre side av underlivet i hele dag, har også hatt brun utflod.har ikke peiling om dette er normalt, men reigner med de . er 6+5 uker idag. er de noen andre som opplever de samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg er like langt på vei som deg faktisk :)

Moren min sier dette er helt vanlig, hun opplevde dette i begge sine svangerskap. Det står også mange steder at dette er tegn på at livmoren vokser og tilpasser seg graviditeten.

Moren min sammenlignet smertene med menskramper. Så lenge du ikke blør så er alt fint :)

Skrevet

heldig vis så blør jeg ikke.. har snakket med en veninne som har termin om 14 dager hun hadde de sånn de første månedene oxo. +at mamma sa de normalt. men må lissom forsikkre meg, har aldrig hvært gravid før så vet ikke hva som er i vente. er de ditt første barn oxo???

Skrevet

Ja, min første også :)

Veldig spennende alt sammen, så jeg leser alt jeg kommer over. Det hjelper hvis du finner en god bok som du føler svarer på det du lurer på. Jeg anbefaler veldig å låne en bok som heter "hva du kan vente deg når du venter" eller noe lignende. På engelsk heter den "what to expect when expecting".

Den norske utgaven jeg fant på biblioteket var fra 80-tallet, men det var vel det samme å være gravid da tenker jeg :P Der står det om alt mulig rart, boken fungerer veldig godt som oppslagsverk.

Det er beroligende å lese at ting er trygt. At det er greit å merke at man er gravid, uten å tro at noe er galt.

Jeg har skjelden hatt menskramper, så å ha "menskramper" nå er uvanlig for meg :P

Skrevet

hei! Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver! Er 5+1 på vei og merker brunlig utflod kun når jeg er på toalettet og tørker meg... Ikke mye og bare svakt farget. Er også veldig bekymret! Trodde det forsvant i går, men neida! Legene og mange på div nettforum sier det er svært vanlig, men kan også desverre bety MA eller kommende SA. Du nevner stikking i underlivet - er ikke det vanlig å kjenne litt sånn mensenaktige (svakt) symptomer de første månedene? JEg har hvertfall liknende symptom. Har valgt å dra på legevisitt i dag for å sjekke meg. Liker ikke gå å undre på om jeg kan vente meg en MA/SA...

Krysser fingrene for at alt er i orden - og for at det går fint med deg:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...