MammaCecilie Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei:) Ser veldig mange her inne har har tidlig ultralyd. Hvordan får man det? Har ikke råd til å betale får å gå til en privat klinikk. Må det være noe spesielt for å få det eller er det bare å mase nok? Har så veldig lyst til å dra på ultralyd jeg også! Hehe.
Oliver`s Mamma Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 En bør vell egentlig ha en god grunn til å få dette offentlig..ikke det at jeg ikke unner folk tidlig ultralyd, men at en ikke skal missbruke det!! Det var ikke før etter 2 ufrivillige aborten min at jeg fikk tidlig ultralyd..For min del ville jeg egentlig vert foruten ultralydene, og hatt et normalt svangerskap!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå