Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 noen med erfaringer? hva går det ut på? Skal starte nste uke
MurielAmanda Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg går på det. Vi gjør styrkeøvelser under veiledning av fysio og knipeøvelser. Tror ikke det blir noe mindre vondt av det, men bygger opp og vedlikeholder stabiliseringsmuskler. tror det kan gjøre at man holder bekkenet mer "sammen" og at man kommer seg raskere etter fødselen. Jeg har trua.
-dållmax- Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 hei;) jeg har gått til fysio. gravid trening he he... bekkenløsningsgruppe:) helt siden jeg var uke 11 pga bekkenløsning. nå er jeg uke 34 å kan si at trening hjelper jo..det er jo logisk.det å støtte opp bekken å få konstruert trening for akkurat fødsel o.l er jo flott:) så tror nok jeg har hatt stor nytte av denne treninga:) + at det er gratis:) er ikke store øvelsene man tar, bruker mest sin egen kropp, så du ødelegger ikke noe:) men nå som jeg er kommet så langt kjenner jeg at ting begynner å bli tungt he he, har jo gjort de samme øvelsene der i mange måneder, men merker nå at jeg svetter som en gris å må ha masse pauser he he:)men kommer meg igjennom:) lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå