juni-august-mai gull:):):) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 har akkurat lagt ein store goe porsjon med sviskemos te jenta mi å her sitter jeg og spiser det med melk...god kveldskos...resten i frysa til Rine:) ha en fin kveld da jenter...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hehe... Da har du iallfall testet om den ble god;) Hvordan lagde du den forresten? Og hva slags svisker brukte du? Tenkte kanskje jeg skulle prøve dette selv, for syns i grunnen de små glassene med sviskemos er ganske dyre i forhold til mengden...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 jeg kjøpe svisker billige,la dem i gryte fyllte vann rett over dem pluss litt ekstra...kokte dem i 10 min.moset dem i mixer(de er ganske sondt kokte)og spedde på med kokevann til passe konsistens.....er mye rimeligere å gjør det slik....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Tusen mange takk for tips!! Dette skal jeg prøve altså... Må jo bli billigere, ja, enn disse glassene... Da skal jeg prøve i helga! God helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå