Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er i permisjon,har noen mnd igjen før jeg begynner å jobbe.Jeg ringte henne for 2-3 uker siden og spurte når jeg kunne få ferie,fikk beskjed om at jeg kunne få 2 uker i mai og 2 uker i juni.Greit. I dag får jeg telefon fra henne og spørsmål om jeg kom til å fortsette i jobben!!??What??Har jo ikke spurt om ferie for at jeg skal slutte heller da!Fordi min søster kunne få ass.butikksjef jobben men vi kunne ikke jobbe i samme butikk,så da lurte hun på om jeg kom til å fortsette!Ble rimelig paff og syns dette var helt på trynet. Hvordan hadde dere reagert om det var deres sjef?Har jeg grunn til å bli irritert? Føler meg rimelig utstøtt nå..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 det var frekkt som bare det å du har all grunn til å reagere på det!!
Mia_I Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Veldig frekt. Det skal jo ikke være din "feil" om ikke søsteren din får jobben.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Nei og ikke syns jeg at jeg kan bare slutte heller!Har en unge å forsørge,hus,bil og alt som hører med av regninger! blir bare frustrert jeg..
Mia_I Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Selvfølgelig skal du ikke slutte - du har jo full rett til å komme tilbake til din egen jobb. Men ville begynt å søke andre steder hvis sjefen gjennomgående er slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå