Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er det ok å ta dampbadstu når en er gravid (35 uker på vei)
Nordlyspar♥ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hvis du er gulsmokken-medlem, finner du kanskje noe om det på "er det trygt" på din side...
ma-85 Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Legen min sier i alle fall at det er greit å ta badstu, så lenge det ikke er altfor høy temperatur (dampbadstu er vel ikke fullt så varm som vanlig badstu?) og ikke sitter for lenge. Skulle med andre ord tro det var OK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå