Gå til innhold

Noen som har hatt et "enkelt " bryllup her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt et enkelt bryllup?

Hverken min mann elle jeg ønsker å ha et selskap med slekt og venner fra fjern og nær,men så vanskelig å finne på et eller annet,vil jo gjerne ha en liten markering av dagen,men ikke et tradisjonelt bryllup...

Hvordan gjorde dere dette?

Hvilken mat?

Takker for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det hagebryllup med i underkant av 30 gjester (dette er forlovere, foreldre, søsken og besteforeldre).

Planen er å grille, og få familien til å hjelpw til med tilbehør til maten, og med kaker.

Skrevet

Brodern og dama hans skal gifte seg hos byfogden i Oslo om ikke så lenge. Jeg og sambo skal være forlovere. Etter sermonie drar vi på en fin resturant og spiser god mat..

Til sommeren holder foreldrene våre et stort hageparty med grill og kos hjemme hos seg.

Jeg og sambo vurderer å gifte oss samtidig som brodern:)

Skrevet

Vi hadde enkelt. 31 gjester. Stappet alle inn i stua som var umøblert for vi hadde akurat kjøpt. Lånte bord og stoler, og bestilte spekefat. Serverte litt vin, øl og aquavit. Kaker og likør, cognac.

Skrevet

Vi giftet oss hos sorenskriveren.

Etter vielsen så gikk vi, forlovere og svigerforeldre (foreldrene mine bor langt unna og kunne ikke komme den dagen) til en resturang og spiste good mat.

Dagen etter hadde vi sammenkomst med flere i familien og med mine foreldre og søsken ( foreldrene mine og søsknene mine kunne ikke komme før den dagen).

Var svigermor som ordnet det meste den dagen, jeg prøvde å komme med få innspill, men hun hadde alt ordnet (hun er veeeeeldig glad i å lage til slike sammenkomster så jeg lot hun få den gleden) :)

Vi hadde laget til et langbord i stuen, kjempefint pyntet. Hadde svinestek til mat og masse gode kaker til kaffen etterpå :)

Enkel og fin og koseligt bryllup :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...