storebror og junibaby=) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Søkt jobb,fikk mail derifra i går.Den var tom,sendte beskjed om dette,fikk en ny i dag,også tom. Det er ikke oppgitt noe tlf.nr eller kontakt person i annonsen.Hva gjør jeg?Har gitt mitt tlf nr.Regner med det bare er en mail på motatt søknad,ved andre henvendelser ville de vel ringt?
moder3 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 så kjipt da, når en er spent og det kan være noe viktig.. Ville tro du ble kontaktet på telefon om det skulle være ansettelsen eller liknende ja.. Men det er ikke noe vedlegg i mailen da? Som at det kan være sendt som et word-dokument f.eks selv om tekstboksen er tom?
storebror og junibaby=) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Nei,det er ikke noe vedlegg heller
storebror og junibaby=) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 får sende dem en ny mail da,om at jeg fortstt får blank mail Og at de får ringe meg om det skulle være noe viktig? Eller hvordan skal jeg formulere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå