Gå til innhold

Søren og,får blanke mail....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkt jobb,fikk mail derifra i går.Den var tom,sendte beskjed om dette,fikk en ny i dag,også tom.

Det er ikke oppgitt noe tlf.nr eller kontakt person i annonsen.Hva gjør jeg?Har gitt mitt tlf nr.Regner med det bare er en mail på motatt søknad,ved andre henvendelser ville de vel ringt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjipt da, når en er spent og det kan være noe viktig.. Ville tro du ble kontaktet på telefon om det skulle være ansettelsen eller liknende ja.. Men det er ikke noe vedlegg i mailen da? Som at det kan være sendt som et word-dokument f.eks selv om tekstboksen er tom?

Skrevet

Nei,det er ikke noe vedlegg heller

Skrevet

får sende dem en ny mail da,om at jeg fortstt får blank mail Og at de får ringe meg om det skulle være noe viktig?

Eller hvordan skal jeg formulere det?

Skrevet

opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...