mammaTiL4gutter Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hva mener dere om aldersforkjell på 6 år...jeg er født i 69 han i 76?? har møtt verdens kosligste å beste mann :-))) men,hmmm....aldreren da
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hehe, kjenner meg litt igjen i den tanken du sikkert sitter med......Sambo er 5 1/2 år yngre enn meg. Jeg dro en hvit løgn første året vi var sammen, fordi jeg syntes det var pinlig at han bare var 30 år..;-)) Men nå tenker jeg ikke på det lenger...vi passer hverandre så da er det jo ikke noe å tenke på:-)
Graciegirl Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Kos deg med verdens koseligste mann og drit i aldersforskjellen. Tror ikke alderen har så mye å si når begge er "voksne". Vi var i et koselig bryllup for snart et år siden. Brudgom på nærmere 60 og brud på 35! Lykke til!
♥Snulder Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Det går så fint atte;=) Min kjære er bare ett år yngre enn meg, så jeg slipper å juge på alderen...hehehe...
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg hadde en kollega som var gift med en mann som er 14 år yngre. De har det så fint så!
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 og da trykket jeg på "send" for kjapt. For jeg skulle tilføye at jeg var sammen med en i 8år, som var hele grunnen til at jeg kom til Norge. Han er 18 år eldre enn meg og det var ikke alderen som gjorde at vi ikke lenger bo sammen. Og husk at en som er yngre kan være like moden eller mer moden enn en annen mann i samme alder. Lykke til!
mammaTiL4gutter Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2008 Takk...!! *smiler over hele fjeset* vet jo egentlig att alderen spiller liten rolle...men,"hva sier alle de andre"- tanker er veldig ekkle de sjø...:-S
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Hev deg over HVA de andre tenker. Du er medlem av Modne foreldre-klubben, det betyr at du er moden nok å stå for egne meninger og følelser. Det eneste som kommer til å skje er at du få mer selvrespekt og at det gjør deg bare mer spennende, som tar egne valg, basert på egne følelser, som ikke tilfredstiller A4-mønsteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå