Gå til innhold

Bare til informasjon:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke sant? Dritkjipt om det hadde vært mandag.

Skrevet

Da er det ny uke og nye muligheter!

Og vi kan krangle videre!

Skrevet

Mhm, men det som er fint med at det er torsdag i morgen er at Kålenga skal hjem med 5-4 tap :D

Skrevet

Faan meg bra at det da er torsdag!!

Hadde klikka om det hadde vært mandag!!!!! ;)

Haaaater forresten Kålenga!!!! ;) SÅ Hockeymom, send de hjem med et større tap!!! ;)

Skrevet

Det er lettere sagt enn gjort. De spiller så skittent. Prøver seg nok på det vanlige og skader de beste spillerne. Dessuten ligger de likt på tabellen. Shit! Lenge siden hockey har vært så spennende!

Skrevet

Hvem heier vi på da, Ikke Kålenga og ikke Farta?

Hva med Slasker? Eller Syk?

Skrevet

Circe heier på disse små, blå fra østfoldsområdet, smurfene var det! Er nok Askergutta i Frisk vi heier på! :)

Skrevet

Frisk?? Trodde ikke det... Men Slasker kan vi heie på!!

Skrevet

Du prøver deg bare på et fiffig ordspill du. Slips Slasker, som om jeg aldri har hørt den før!

Skrevet

Kanskje gutta til Fru Circe kommer og Dasker dere istedet?? hahahaha

Skrevet

Nææhhh. Tre kamper igjen, Vif, Comet og Lillehammer, så om de skulle møte på smurfene så måtte det blitt i semi eller finale. For nå er det snart sluttspill. Ohhh, det er så spennende!

Skrevet

oi oi oi ...... Har dere noe fore i morgen? tror det kan bli plass til damer her på dagen imorgen?

Skrevet

Tenke, tenke, tenke... Nei, tror ikke vi har noe på taptet(tapeten??) i morgen annet enn kamp. Men får ikke kommet avgårde før etter tolv en gang. Eller kanskje hockeymannen skal noe, han nevnet noe om å se på en bil...

Skrevet

Aaah, hva er det med mannfolk og se på biler? Sambo har nå sittet tre dager og surfet på nettet og siklet på bilder av gromme penisforlengere.....Jeg mener, har han fått komplekser av min søte snusfornuftige Mitsubishi? Eller som han sier, Fit-for-the-bitch-i? Syns han er småfrekk ass! *ss*

Skrevet

Han pleier heldigvis ikke å gjøre det da. Men jeg er snart ferdig i permisjon og da trenger vi to biler. Kjøre buss er ikke helt min greie!

Skrevet

Er med på den. Buss unngår jeg så sant jeg kan. De to siste gangene jeg tok buss var det nattbussen hjem, og det var med livet som innsats! Ene gangen ble jeg spydd på, andre gangen prøvde en dude å tafse. Isj, ikke var han fin heller. Så måtte ta "grepa" tak og si som sant var, "tar du på meg en gang til, blir du evnukk gutten min". Og jaggu, det virket. Rart så mye frykt et skikkelig balletak kan utløse hos en stakkar. *må smile halvslemt*

Skrevet

Usj, nattbussen ja, der er det mange rare mennesker. Også er det litt artig å se på de som har med seg en heldig utvalgt hjem for en one night stand. Sitter ved siden av hverandre og snakker sjelden til hverandre. Og de som er så drita at de knapt kan stå på beina, men sitte når de kjører buss? Ikke pokker :)

Skrevet

Just for the record, i dag er det torsdag.

Skrevet

jepp det er det... men hvem er dommer idag da??? det kan ha mye og si altså...

siden kålenga spiller skittent og går etter å skade våres beste spillere så bør vi ha en dommer som ser dette...

go abbott og abbott :P

stakkars mats er jo nesten glemt etter de to gutta kom inn i bildet...

tatt fra han glansen liksom...

Skrevet

Hehe neida, han har så mange tilbud fra det store utland (les Sverige) så han er det ikke synd på! Leste en artikkel hvor O store shampo advarte mor Abbots. Blir spennende og se hvilken taktikk han går for i dag. Lite øyeblikk så skal jeg sjekke hvem som dømmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...