pandabjørn Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hvordan gikk det på treningen i dag??? i morra skal jeg ha prøve time og gleder meg veldig til det )
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Joda, det gikk kjempe bra =) Men fikk bare lette vekter da, hun sa jeg ikke kunne løfte noe særlig siden jeg er gravid. Jeg fikk heller vente til jeg hadde fått babyen, så skulle hun tyne meg :-O hehehe.... Men ok, jeg har litt gangsperr i dag *rødme* Eier sikkert ikke en muskel igjen i kroppen! haha... Tenkte å ta meg en tur ned litt senere i dag, syns det var kjempe kjekt da!
pandabjørn Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 hei der var du jo oppe tidlig i dag du også ser jeg... gleder meg til jeg skal begynne å trene i dag blir spennende, skal bli deilig å komme i form og få litt muskler både i lår og armer slik at jeg ikke blir så fort sliten..
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jada, her i huset er vi oppe kl 06 hver morgen! *gjesp* Hadde egentlig en plan å trene når jeg hadde levert gutta i bhg kl 07 meeeeen.... falt litt ut der gitt Må få våkne først, og spise litt. hehe.. Ja jeg håper på å få strammet opp litt da, vekk med slapsearmer! Spurte en kompis om han trodde jeg hadde sjangs for sprettrumpe, men han sa bare at man var dømt til hengepupper og hengerumpe når man har 3 barn hehe.. Slemmingen! Så jeg får vel motbevise han
pandabjørn Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 jeg skal også stramme opp litt her og der slik at brudekjolen sitter litt lettere på nå var den litt for stram så det burde gå har jo 4mnd å gå ned 3-5 kg så det burde jeg jo klare... phø man trenger ikke få hengepupper og hengerumpe når man har fått barn da..kan du si til han kameraten din hehe riktignok har jeg ikke perfekte pupper men rompa mi er jeg veldig fornøyd med hehe har bestandig hatt liten og nett rompe
pandabjørn Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2008 da har jeg og sambo vært på vår første treningstime og det gikk jo greit, men var litt skuffet at det ikke var samme opplegg som du har er det ikke sånn at du må dra kortet på hvert apperat så blir det registret på pc som de ansette kan se hva du har gjort?? synes jeg leste om den linken her et sted... sa vi kom tilbake for å skrive kontrakt på mandag, men det får bli neste mandag pga da har jeg fått lønning, koster tross alt 4500,- for et helt år og det er jo litt mye penger på en gang.. hvordan går det med deg har du trena noe mer da??
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Litt treg å få med meg innlegg her, sorry! Jo, jeg har et kort som jeg drar med engang jeg går inn på treningssenteret. (dette er sikkert de fleste senter som har) Så har jeg en nøkkel (med datachip) som jeg putter i hver maskin. Den registrerer hvor langt jeg går, hvor mye jeg løfter osv. Så får man mail 1 gang i mnd'en hvor mange ganger jeg har gått, mye jeg har løftet, mange kalorier jeg har forbrent osv. Treningsprog mitt ligger også på den nøkkelen, så når jeg har vært på 1 maskin så står det hva maskiner jeg har igjen å ta. Også hva innstillinger, kg osv jeg har på hver maskin. Jeg mener treningssenteret vårt var det første i Norge som fikk disse type maskiner, derfor jeg sa at jeg ikke var sikker på om alle hadde dette enda Jeg trente onsdag, torsdag & fredag i sist uke Skal trene i dag kl 0945 Jeg tar heller på betaler mnd's beløp på 445,-... Billigere å betale for et helt år om gangen, men det har jeg ikke råd til nå :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå