Gå til innhold

aldersforskjell den "gale veien"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva mener dere om aldersforkjell på 6 år...jeg er født i 69 han i 76??

har møtt verdens kosligste å beste mann :-)))

men,hmmm....aldreren da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare helt supert det, alder er nå bare tall...

Lykke til=)

Skrevet

Så lenge det ikke er et problem for dere, så ikke lag noe problem utav det er mitt råd:o) Go for it! Dere er jo voksne begge to, og noen år fra eller til spiller liten rolle i voksen alder...

:o)

Skrevet

Spiller ingen rolle!

Mannen min er yngre enn meg, og han er verdens beste for meg!

Lykke til!!

Skrevet

Ikke tenk på alderen hvis kjemien stemmer,det er bare et tall :)

Skrevet

jeg er samboer med en som er 5 år yngre og det går kjempe bra :))

har bestandig falt for yngre gutter også

Skrevet

Spiller jo ingen rolle når dere er såpass voksne, da! Som en annen skriver her, alder er bare tall.

En bekjent av meg ble sammen med en jente på 28 da han var 20 år selv. Nå har de vært sammen i seks år og venter barn nummer to. Tror alle var temmelig paffe over at det fungerte, men det gjorde det altså!

Skrevet

Det gjør da ingenting. Mannen min er født i 80 og jeg i 74 så 6 års forskjell "feil" vei her også. Vi venter nr 3 sammen til sommeren.

Go for it!

Skrevet

Så lenge det fungerer, så spiller ikke alderen noen rolle:-)

Dette er "rette" veien da, men søsteren min er født i 80 og forlovet med en som er født i 67. Og de ble sammen da hun var nesten 21 og han 33, vært sammen i 7 år og kunne ikke hatt det bedre:-)

Søsteren til en venninne av meg er også 28 og sammen med en på 22 eller noe, de har også vært sammen i en del år og har det supert!

Lykke til, og ikke tenk på alderen!! Du sier jo han er verdens koseligste og beste mann, hva er det å stusse på da??? :-)

Skrevet

vi har det supert sammen... .-)

er bare inni mitt hode dette er ett "problem"

måtte liksom bare se hva dere sa... :-))

å alder er jo bare ett tall.... helt sant det :-)))

Skrevet

Jeg stusser vell egentlig ikke.. Veit hva jeg føler,og hva jeg vill her.. Men innimellom får jeg bare sånne snåle tanker da,om att Herregud,detta kan jo ikke gå bra :-S jeg gamle kjerringa på snart 40,å han kjekke fine mannen... han kan jo lett finne seg ei jente som er mer på samme alder,tenker da jeg...i mine sånne litt mørke pms-stunder helst :-S

Skrevet

jeg er født i januar 70 og mannen min januar 1976

så vi har det likt

passer helt fint det! :)

Skrevet

De mørke pms-stundene må du bare fange og låse inn i et skap og kaste nøkkelen;-)

Skjønner at du kan tenke sånn, men han har da valgt deg for en grunn, jenta mi;-) Du er sikkert en lekker dame i din beste alder, og kjekke mannen din er sikkert råstolt:-D

Skrevet

Takk :-)))

samme sier han skjønner du...

så må vell hive de derre pms greiene å låse som du sier... men det er jammen ikke lett altså.... :-S

Skrevet

Ser ikke problemet. Seks års aldersforskjell er ingenting for voksne mennesker. Hvorfor spiller alderen noen rolle?

Skrevet

Ikke noe problem.sambo er 14 år eldre en meg,funker fint det.:)

Skrevet

Jeg er født i 1973, han i 1983, men jeg sent på året, og han tidlig på året, så det er noe over 9 år mellom oss. Funker bra, men har hatt noen oppoverbakker i løpet av de 4 årene vi har vært sammen, men hvem har ikke litt motbakker i forholdet sitt?

Skrevet

mamma`n til william

Nå var det snakk om den "gale veien" og da mente hun at jenta er eldre enn gutten..ikke som du skrev at mannen din er 14 år eldre enn deg! glad jeg har funnet en yngre gutt :))

Skrevet

Jeg har en svigerinne som er eldre enn min svigermor. Var litt rart til å begynne med, men nå tenker vi ikke på det lengre. Hun har i hvertfal bodd sammen med min svoger i mer enn 15 år. De virker som om de fortsatt er like glade i hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...