Mia_I Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hvordan gjorde dere det? Bare flyttet bebis rett over, eller lå mor el far på rommet sammen med den lille de første nettene? Vår er 8 mnd, og skal snart flytte over.. tror jeg :-)
gizka Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hei! lille gull var 6 mnd når hun flyttet over på sitt eget rom.vi bare flyttet henne over uten at noen av oss sov på det rommet(helsesøster sa at vi kunne gjøre det,men vi følte at det ikke var noe vits i hvis hun ikke ble redd og gråt) grunn til hvorfor vi flyttet henne så tidli,er fordi hun sov så dårlig med meg på samme rom,bare våknet hele tiden,men hysterisk som jeg er,sprang jeg over på rommet hennes for å skjekke om hun pustet/ikke fikk dynen over seg/ikke gulpet og fikk det i frang halsen++++++ heldighvis ga det seg ca etter en mnd.)nu er jeg på rommet hennes "kun" 3-4 gang om natta!hehehehe....... lykke til!!
*smula* Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Vi har en seng stående på rommet til mini. Så kan en av oss legge oss der, hvis han er veldig urolig. Også fordi jeg fortsatt ammer, og da er det greit å sitte i senga der inne. Lillegutt var litt vant til at jeg lå å sang i senga mi, når han ikke fikk sove, så de første nettene, måtte jeg ligge inne hos han å synge. Etter 3 netter sovnet han av seg selv igjen. Han var 5 mnd da han ble flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå