Gå til innhold

Reise til Egypt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Egypt i vinterferien. Er det noen som vet om noe jeg burde passe meg for? Vet jo at kjøtt skal være gjennomstekt og at jeg må passe meg for vannet, ost og melkeprod. og frukt.. Men noen som vet om noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kylling. ville også kjøpt med meg sånn desinfiserings middel til å ha liggende i veska. er ganske skittent osv i egypt så en bør desifinsere hendene sine ganske jevnlig. spes i et land som egypt! di selger det på apoteket.

Vil også legge til at jeg aldri i livet ville reist til egypt på ferie som gravid. nesten alle blir matforgifta der å det er ikke bra for babyen..

Skrevet

Jeg vet om flere som ikke har blitt matforgifta, men jeg ville nok også vært forsiktig med å reise i 1. og 3.trimester.

Men om du tar forhåndsregeler, som du gjør, og passer godt på så håper jeg det går bra og god tur :)

Skrevet

Jeg var i Egypt 5 mnd på vei med nr 3. Vi bodde på et All inclusive, og har aldri opplevd så rent hotell, så bra restaurant og så god mat ( ordentlig mat) Jeg ble imidlertid matforgiftet, men det tar jeg på meg skylden for selv. Var på guidet tur til Kairo, og tenkte ikke da vi fikk servert Slush. Men gikk veldig bra det og til tross for 18 dager med diare!

Skrevet

Tusen takk for alle svar! Jeg har vært der før, og det er som du sier så rent som det kan bli. Vi skal ikke på utflukter, bare ligge og slappe av og kose oss! Må jo være forsiktig, men det må man jo være overalt egentlig...

Skrevet

heisann :)

Så stas med tur til egypt :) var i sharm el sheikh i juni i fjor, skal tilbake om 3 uker , gleder meg er da rundt uke 12...

Har heller aldri opplevd så rene hoteller å bra mat som der nede, men siden du har vært der før vet du vel at det er pengene som er sinnsykt skitne, helt klissete ...

Hvor skal dere, betalt mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...