Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hvem faen har sagt at det er onsdag?!?! I midt-østen har de en annen kalender. Der er det ikke onsdag!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Men nå må du tenke deg litt om, er det noe å mase så horribelt om. Jeg leser mellom linjene i ditt innlegg at du er mer fan av fredag, men det skal ikke gå utover meg!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Dessuten er ikke det du sier sant i morgen heller.
Dronningen! Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 For i morgen skal ALLE bare elske hverandre....
FuckFace Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg hadde egentlig masse å krangle om her, men siden du sier at dette ikke er krangle, så skal jeg ikke... Kanskje en annen gang.
Patetica fåkksi Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 Kan noen legge ut paa skravle? Tör ikke selv. *ikke krangle* HI.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Seff. Jeg er hjelpsomheten selv.
Patetica fåkksi Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2008 Du er nyyydelig. *klem*
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Dessuten EIER jeg deg, så gjør litt nytte for deg og hent meg en øl.
Patetica fåkksi Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. februar 2008 Det er valentinerdag, *ikke krangle*. Kan noen legge ut paa skravle?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #24 Skrevet 14. februar 2008 Herregud, de heter valentainsdai da.... dahhh
Patetica fåkksi Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 14. februar 2008 De eller det? Valentainsdai eller valentinesdei? Sier du gudd dai, eller gudd dei? MAKAN !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå