Gå til innhold

I dag er det onsdag. IKKE KRANGLE!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem faen har sagt at det er onsdag?!?!

I midt-østen har de en annen kalender. Der er det ikke onsdag!

Skrevet

Men nå må du tenke deg litt om, er det noe å mase så horribelt om. Jeg leser mellom linjene i ditt innlegg at du er mer fan av fredag, men det skal ikke gå utover meg!

Skrevet

Dessuten er ikke det du sier sant i morgen heller.

Skrevet

For i morgen skal ALLE bare elske hverandre....

 

 

Skrevet

Jeg hadde egentlig masse å krangle om her, men siden du sier at dette ikke er krangle, så skal jeg ikke... Kanskje en annen gang.

Skrevet

Kan noen legge ut paa skravle? Tör ikke selv.

*ikke krangle*

 

HI.

Skrevet

Seff. Jeg er hjelpsomheten selv.

Skrevet

Du er nyyydelig. *klem*

Skrevet

Dessuten EIER jeg deg, så gjør litt nytte for deg og hent meg en øl.

Skrevet

Update deg'ah.

Skrevet

Det er valentinerdag, *ikke krangle*. Kan noen legge ut paa skravle?

Skrevet

Spörte'kke deg.

Skrevet

De eller det?

Valentainsdai eller valentinesdei?

 

Sier du gudd dai, eller gudd dei?

 

 

MAKAN

!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...