Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er nettopp introdusert til grøt(hirse & risgrøt), dvs siden et par uker tilbake. Dessuten blander jeg litt fruktmos i grøten får at han overhodet vil ha den.

Siden vi begynte med dette, har han begynt å prompe skikkelig, mange ganger om dagen! Disse lukter forøvrig drepen!!!:)

Hva kan det komme av? Er det vanlig med økt gassdannelse siden man introduserer noe nytt for tarmene?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. vet akkurat hvordan du har det. Det stinker faktisk helt forferdelig!! rett å slett flaut til tider;)

Helsesøster sa til meg at dersom barnet ikke får avføring på mange dager kan det resultere i mye promping som lukter. Verre blir det til lenger det går før neste avføring. Her i gården stemmer dette veldig.

Min baby fikk kjempe treg mage av grøt. Har prøvd malt,sviskesaft og purè men ingenting hjelper. Har nå begynnt å gi han grøt annenhver dag ettersom han har fått så treg mage.

Skrevet

Hm.. ikke helt tilfelle her. Han har avføring ca. hver annen dag, og da kommer det MYE!:-) Har også gitt litt sviskepurè og det synes han var kjemepgodt. Ga dog ikke altfor mye, tenkte det kunne bli litt ekstra "dirty business":-)

Andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...