Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Min er nettopp introdusert til grøt(hirse & risgrøt), dvs siden et par uker tilbake. Dessuten blander jeg litt fruktmos i grøten får at han overhodet vil ha den. Siden vi begynte med dette, har han begynt å prompe skikkelig, mange ganger om dagen! Disse lukter forøvrig drepen!!! Hva kan det komme av? Er det vanlig med økt gassdannelse siden man introduserer noe nytt for tarmene? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hehe. vet akkurat hvordan du har det. Det stinker faktisk helt forferdelig!! rett å slett flaut til tider;) Helsesøster sa til meg at dersom barnet ikke får avføring på mange dager kan det resultere i mye promping som lukter. Verre blir det til lenger det går før neste avføring. Her i gården stemmer dette veldig. Min baby fikk kjempe treg mage av grøt. Har prøvd malt,sviskesaft og purè men ingenting hjelper. Har nå begynnt å gi han grøt annenhver dag ettersom han har fått så treg mage.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hm.. ikke helt tilfelle her. Han har avføring ca. hver annen dag, og da kommer det MYE!:-) Har også gitt litt sviskepurè og det synes han var kjemepgodt. Ga dog ikke altfor mye, tenkte det kunne bli litt ekstra "dirty business":-) Andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå