Gå til innhold

Palmesus aka Sykkelfantomet!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge sykler du? Og på hvilke motstand har du da? Lurer på om jeg er effektiv nok:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sykkelfantomet du lissom ;)

 

Vel, nå har jeg ikke sykla på en stund, har vært syk i 2 uker, så blir sliten av og gå opp trappa, MEN, jeg sykler i 20 min, sånn ca.. begynte vel på 3, men endte på den hardeste. Det er 8 på min...

Skrevet

Takk. Det er 8 på vår også...

 

 

Ja, jeg sykla 30 minutter, men syntes det var så lite. Kanskje? Hmm. Merker at den er anerledes å trene på enn stepperen hvertfall De trenger kanskje ulike muskler? Lurt å kombinere da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så lenge du ikke sliter deg ut, så gjør det ikke noe og sykle hver dag, men helst skal man jo ikke trene samme muskelgruppe 2 dager på rad.. aner ikke hvordan en stepper fungerer, har aldri prøvd... blir kanskje mye av det samme?

Skrevet

Nei, kanskje jeg formulerte meg litt rart. Jeg skal IKKE trene hver dag:) Jeg trener maks 3 ganger i uka jeg. :)

 

Mente mer at jeg da kunne tatt halve tiden på hver. Tror ikke det er helt den samme belastningen på de to maskinene... Men kanskje noen klokere hoder kan hjelpe oss?

 

Og for ordens skyld: trenger armer, skuldre, mage/rygg også altså:) Ikke bare beina og rompa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...