Gå til innhold

falt litt tilbake idag... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

d ble på lørdag slutt mellom meg å sambo, vi hadde vært mer som venner d siste året enn kjærester, var veldi trist på lørdagen,men etter d har d faktisk gått overraskende bra, har vært gla å har hatt mer energi enn på lenge, men nå ikveld ble jeg plutselig veldi trist.

vet ikke om d er fordi jeg savner han som kjæreste eller om d er d at jeg føler jeg har mistet en venn.

tårene triller å jeg vet ikke hva jeg skal finne på for å ikke være så trist.

savner en å kunne holde rundt,som får meg til å føle meg elsket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off, kunne trengt noen trøstende ord i kvelden.

føler jeg kommer til å være alene resten av livet, vet d ikke er slik å har ikke lyst å treffe noen ny kjæreste ennå, vil egentli være alene med lillegutt nå,men tror jeg savner å ha en kamerat.

hadde mest kamerater der jeg bodde før,men her kjenner jeg ikke så mange. og de jeg vet hvem er, som er av d andre kjønn her er kamerater til x'n min.

Skrevet

Kan i det minste gi deg en god klem :-)

Og som du selv sier, følelsen vil gå over. Nå er det jo veldig ferskt, da, så det er lov å sørge litt. Selv om det føles riktig :-)

Skrevet

ja,men har liksom ikke lyst å sørge. føler jeg har gjort d d siste året. vi var kjærester men oppførte oss som venner,men nå har jeg mistet han som en nær venn også.

Skrevet

Fungere det ikke å være venner? Noen får til det.

Ellers er det jo en naturlig prosess, vil jeg si. Nå er det liksom endelig. Og det er en person du bryr deg om og er glad i, og har hatt sterkere følelser for.

Ikke kjemp imot, eller slå deg selv i hodet for at du depper litt. Alltid lurt å ta følelsene når de kommer, for så å bli ferdig med dem og gå videre :-)

Skrevet

vi er jo venner,d er ikke slik at vi krangler eller noe, vi snakker jo bra sammen når han er her for å besøke lillegutt,men savner å ha han å snakke med når d er rolig i huset å gutten sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...