Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 d ble på lørdag slutt mellom meg å sambo, vi hadde vært mer som venner d siste året enn kjærester, var veldi trist på lørdagen,men etter d har d faktisk gått overraskende bra, har vært gla å gar hatt mer energi enn på lenge, men nå ikveld ble jeg plutselig veldi trist. vet ikke om d er fordi jeg savner han som kjæreste eller om d er d at jeg føler jeg har mistet en venn. tårene triller å jeg vet ikke hva jeg skal finne på for å ikke være så trist. savner en å kunne holde rundt,som får meg til å føle meg elsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå