Gå til innhold

falt litt tilbake idag... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

d ble på lørdag slutt mellom meg å sambo, vi hadde vært mer som venner d siste året enn kjærester, var veldi trist på lørdagen,men etter d har d faktisk gått overraskende bra, har vært gla å gar hatt mer energi enn på lenge, men nå ikveld ble jeg plutselig veldi trist.

vet ikke om d er fordi jeg savner han som kjæreste eller om d er d at jeg føler jeg har mistet en venn.

 

tårene triller å jeg vet ikke hva jeg skal finne på for å ikke være så trist.

 

savner en å kunne holde rundt,som får meg til å føle meg elsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...