Mockanin Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Sitter her og har fullstendig skrivesperre.. Har lagd valentines kort til mannen, men aner ikke hva jeg skal skrive inni..
Martin+Mamma Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 jeg skrev: i verden er du bare noen, men for noen er du hele verden. syns det var så fint (",)
Mockanin Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 kjempe fint... rapper den setningen der .. Tuuusen takk
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 jeg døøøør! Må dere falle tilbake på billige ordtak for å finne noe å skrive i kortet til mannen deres? Kanskje han ikke er deres valentine da...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Den sku jeg likt og brukt og, ahdde det ikke vært for at en polakk, (nevner ingen navn), allerede hadde skrevet det utover et stort kort som tilfeldigvis lå igjen i en nattbordsskuff... HAHA! Men du, M, send meg et kort'a, jeg har ikke nok stæsj til rødt kort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå