Gå til innhold

Barselgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi hadde en diskusjon under lunsjen på jobb, og en del av damene mente at det var vanlig å få barselgave av mannen når man hadde født. De forventet både gull og diamanter.. Er dette vanlig?

Er det vanlig å gi mannen pappagave? Er litt grønn når det gjelder slike ting.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i min familie er det vanlig å gi føde gave... det har brukt å være en skinnende ting av noe slag:)

Jeg har ikke tenkt å gi noe pappagave men skal gi valentines kort der jeg også skriver om hvor mye jeg setter pris på hans støtte i svangerskapet osv... og hans ynglings sjokolade da sefølgelig:) Vi har forresten termin på valentines dag:)

Skrevet

Hos oss gir ingen gave. Hvorfor skulle vi? Barnet er like ønsket av begge to, og er vår gave til hverandre:-)

Skrevet

Ikke vanlig her jeg bor....

Skrevet

Ikke vanlig her jeg bor også... Mulig blomster eller noe annet.. men jeg hadde aldri forventet meg gull eller diamanter! Nesten litt sykt å forvente noe slikt synes jeg.. barnet er jo gaven i seg selv :)

Skrevet

Jeg får :-) Og det synes jeg er kjempekjekt :-)

Nå skal det sies at min mann ikke er av typen som renner ned dørene til gullsmeden i tide og utide, så jeg antar for så vidt at det er min mor som har hvisket ham i øret at det kunne passe med en tur innom...

I alle fall så har jeg fått smykker av min kjære ved begge mine tidligere fødsler. Det har vel i grunnen vært en sånn "takk for innsatsen du har gjort"-gave. Synes det er en flott gest fra far jeg.

Pappan får ikke noe fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...